Browse By

Recenzija: Lange – Remixed

Kako smo nedavno i najavljivali, došlo je vrijeme za recenziju najnovijeg albuma Langea naziva Remixed. Dva cd-a sadržavaju gotovo trideset pjesama; od najpoznatijih uspješnica pa sve do manje poznatih pjesama koje su obilježile rad Langea i njegovog labela Lange Recordings. Kroz iduće redove ćemo vam detaljnije opisati o kakvom se izdanju radi i time vam, nadamo se, dati jasnu sliku onoga što možete očekivati od ovog izdanja. Pa krenimo…
Lange – Remixed CD1
Prvi cd sadržava remixeve najpoznatijih Lange produkcija. Album počinje sa pjesmom Songless, možda i najpoznatijoj Lange produkciji novijoj generaciji trance fanova. Za remix je zadužena trance legenda Mark Sherry. U zadnje vrijeme Sherry je pokazao kako lagano produkcijski putuje između tech, house i trance zvukova uzimajući elemente od svakog stila i time pravi zanimljive produkcije. Remix za Songless je polučio veliki uspjeh stigavši na sam vrh trance chartova, što je u jednu ruku opravdano jer je Songless doista bezvremenska pjesma i potreban je veliki trud da je se upropasti. No gledavši strogo produkcijski, remix je solidan i jedino što ga izvlači iz mora istih produkcija je vokal.

Iduća pjesma je Sci-Fi Hero uzeta s posljednjeg langeovog albuma Harmonic Motion. Za remix su zaduženi Organ Donors, dvojac kojeg ljudi vole ili ne vole, sredine nema. Remix u nekim dijelovima podsjeća na zvuk trenutno mega popularnog house producenta Afrojacka. Kako i on sam spada u kategoriju onoga kojeg se voli ili ne voli, onda vam za ovaj remix možemo reći da će vam se svidjeti ako volite, hm, malo pomaknute zvukove. U suprotnom, preskočite. Za pjesmu Reflections Lange je sam napravio remix. Ustvari, nije ni remix nego više rework kako uostalom i stoji u naslovu. Solidan rework koji je samo modernizirao stariju pjesmu. Live Forewer sa Emmom Hewitt je remixirao popularni Mat Zo. Sam remix je izdan još davno prije i doživio je veliki uspjeh, te osim ako u zadnjih godinu dana niste živjeli ispod kamena, ovaj remix vam sigurno nije promakao. Idemo dalje. Angel Falls, iduća pjesma na tracklisti je bila svojevremeno jedna od najboljih pjesama 2007. godine, kada je uostalom i izašla.  Kada se tome pridoda i izvrstan remix nikad prežaljenih Signalrunnersa, dobijemo super produkciju. Kao i u slučaju za Live Forever, ovdje se radi o starijem remixu kojeg je većina trance ljubitelja čula nebrojeno puta. Možemo samo reći: želimo više ovakvih produkcija! Na jedan hit se odmah nadovezuje drugi, a to je Kyau & Albert remix možda i najbolje Lange produkcije ikada – Out Of The Sky.
Nema svrhe nešto posebno govoriti o ovome remixu, kada se sve zna. Trance savršenstvo koje je izvuklo maksimum od svih strana uključenih u stvaranje ove pjesme. Savršenstvo, ni viša ni manje. Sljedeća pjesma je Let It All Out, još jedna pjesma s vokalima Sarah Howells. Nije u pitanju remix nego samo lagani edit poznatog Andy Moora. Solidna produkcija koja nije previše toga dobila time što ju je Andy Moor preradio, na svoj specifičan način. Nakon polovice albuma napokon čujemo i ono što smo dugo očekivali, a to je pravi trance zvuk. Za to je zaslužan Thrillseekers i njegov remix za Sincere For You koju je Lange napravio sa Kirsty Hawksaw. Prava trance stvar, lijepo osvježenje na albumu gdje prevladavaju house, electro i drugi zvukovi koji se ne daju svrstati u trance žanr. Ritam albuma definitivno raste što potvrđuje i iduća pjesma: Lange pres. Firewall – Kilimanjaro u remixu trance legende MIKE-a. Klasična trance pjesma s mnoštvom melodija, layera, dominantnom basslinijom. Svidjet će se svakom trance fanu. Na Kilimanjaro se odmah nastavlja još jedan hit kojeg je Lange ostvario sa svojim Firewall projektom – Sincere u Pulser remixu. Ne treba posebno trošiti riječi na ovu pjesmu. Ako imalo držite do sebe ovu stvar ste sigurno čuli preko nekoliko puta, ako niste, poslušajte obavezno! Za kraj predstavljanja Firewall projekta nam stiže Touched koju je remixirao popularni Dash Berlin. Iako je poznat po uglavnom vokalnim produkcijama koje su na granici pop zvuka, ovim remixom nam pokazuje kako zna i može napraviti kvalitetnu trance produkciju. Dobar remix, svakako ugodno iznenađenje na albumu. This Is New York su remixirali stari trance znanci, argentinski dvojac Heatbeat. I napravili su vrlo dobar posao. U stilu svojih najboljih produkcija napravili su jedan ritmičan, plesni remix.

Dial Me Up je remixirao široj publici nepoznati Tigran Oganezov. Zanimljiv remix na tankoj granici između tech i trance zvuka. U klubovima sigurno ima bolji učinak nego na kućnom audio sistemu. Rafael Frost je poznato ime u trance krugovima koji je svoju reputaciju izgradio na kvalitetnim produkcijama. Za zadatak je dobio remixirati Another You Another Me i nije podbacio. Ostavio je najbolje iz orginala, stavio malo svog zvuka i završni rezultat je i više nego dobar. Super remix! Prvi cd završava s pjesmom iz 2009. Godine Happines Happening. Lijepa vokalna pjesma i trance remix od strane Langea; nešto što on više ne radi, nažalost. Jer ovaj remix pokazuje kakav je Lange trance virtuoz. Šteta što je otišao nekim drugim putevima, no tješi činjenica da se i tamo jako dobro snalazi.   Došli smo do kraja prvog cd-a. Uglavnom, možemo zaključiti kako su zastupljeni svi zvukovi edm-a, od housea, techna pa sve do trancea. Krenuvši od lakših remixeva pa sve do bržih, album izvrsno napreduje i predstavlja kvalitetnu cijelinu. Od remixeva, osim onih starijih, svakako valja izdvojiti Dash Berlina i Rafael Frosta koji su napravili doista super remixeve.

Lange Recordings CD2
Ovaj cd nećemo tako detaljno obraditi kao prvi, ali to ne znači da mu ne trebate dati šansu, jer sadržava nekoliko doista super remixeva. Prvenstveno se to odnosi na Tritonal, Steve Bryana i Belteka koju su svojim remixevima od prosječnih pjesama napravili mala remek djela. Ono što drugi cd čini zanimljivim jest činjenica da sakriva puno više iznenađenja od prvog cd-a. Vjerojatno je razlog tomu činjenica da je diskografija Lange Recordings nepoznata prosječnom trance slušatelju. Ali imena koja stoje iza remixeva na drugom cd-u su u svakom slučaju topla preporuka da ga ne odbacite samo tako.
Zaključak
Album sadržava dovoljno različitih pjesama da se svidi svima. Neke pjesme su glazbeno samo pomlađene dok su druge dobile potpuno novo ruho. Album sasvim dobro balansira između toga da se svidi pravim Lange fanovima, ali i onima koji nisu toliko upoznati s njegovim radom. To je ono što ovaj album čini zanimljivim i vrijednim svakog slušanja. Kvalitetni predlošci za remixiranje i kvalitetni producenti koji stoje iza remixeva su dovoljna preporuka za kupnju ovog albuma. Stoga, ako još niste, svakako si nabavite ovaj album, vrijedi svake kune koje ćete dati za njega.

DISC 01 LANGE
01 Lange – Songless (ft. Jennifer Karr) Mark Sherry’s Outburst Remix
02 Lange – Sci-Fi Hero Organ Donors Remix